1η
ΑΘΗΝΑ-ΔΑΜΑΣΚΟΣ
Συγκέντρωση στο Ανατολικό αεροδρόμιο και πτήση για Δαμασκό. Υποδοχή από τους αντιπροσώπους μας, μεταφορά στο ξενοδοχείο, τακτοποίηση και διανυκτέρευση.
2η
ΔΑΜΑΣΚΟΣ- ΠΑΛΜΥΡΑ- ΧΟΜΣ ή ΧΑΜΑ (380χλμ.)
Η γνωριμία με την ενδοχώρα της Συρίας αρχίζει σήμερα. Αναχώρηση νωρίς το πρωί για την πιο αξιόλογη περιοχή της χώρας, την Παλμύρα, τη Νύμφη της Ερήμου. Ο Ναός του Δία, η Αψίδα του Θριάμβου, η οδός των Στηλών, το Θέατρο, τα Λουτρά, η Αγορά, το Τετράστυλο, οι Τάφοι κ.α. μαρτυρούν για μια ακόμη φορά ότι ο Ελληνικός πολιτισμός και η Τέχνη δεν έχουν σύνορα. Αναχώρηση για τη Χόμς. Τακτοποίηση στο ξενοδοχείο, δείπνο και διανυκτέρευση.
3η
ΧΟΜΣ-ΚΑΣΤΡΟ ΙΠΠΟΤΩΝ- ΧΑΜΙΝΤΙΒ- ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΑΠΑΜΒΙΑ -ΧΑΜΑ- ΧΟΜΣ (130 χλμ.)
Αναχώρηση νωρίς το πρωί για την περιοχή της Μαρμαρίτας (βουνό των Χριστιανών) για να επισκεφτούμε το Κάστρο των Ιπποτών, ένα από τα πιο σημαντικά και καλοδιατηρημένα κάστρα, που κτίστηκε από τους σταυροφόρους τον 11ο-12ο αιώνα. Γεύμα σε τοπικό εστιατόριο και επίσκεψη στο αρχαίο μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου, που κτίσθηκε τον 5ο αιώνα μ.Χ. Συνεχίζουμε για την ελληνορωμαϊκή πόλη Απάμεια, πρωτεύουσα του Σέλευκου Νικάτορα. Εδώ θα επισκεφτούμε τους Τάφους, τις ερειπωμένες Βασιλικές και τις αμέτρητες κολώνες. Επόμενη στάση και επίσκεψη στη γραφική Χαμά με τους τεράστιους ξύλινους νερόμυλους «νόριας», μια πόλη με παραδοσιακό αραβικό χρώμα. Το απόγευμα επιστροφή στη Χομς στο ξενοδοχείο. Δείπνο και διανυκτέρευση.
4η
: ΑΓ. ΣΥΜΕΩΝ-ΑΛΛΕΠΟ- ΧΟΜΣ ή ΧΑΜΑ (380χλμ.)
Νωρίς το πρωί κατευθυνόμαστε για την πιο αυθεντική πόλη της Μέσης Ανατολής, το Αλλέπο. Εδώ θα δούμε το εντυπωσιακό κάστρο της Σιναντέλα να δεσπόζει της πόλης. Θα περιηγηθούμε στην παλιά πόλη και στις υπόγειες σκεπαστές αγορές που χρονολογούνται από τον 15ο και 16ο αιώνα και θεωρούνται αληθινό λαϊκό μουσείο. Καθ’ οδόν στάση στη μονή του Αγ. Συμεών του Στυλίτη. Επιστροφή στη Χομς νωρίς το απόγευμα. Δείπνο και διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο.
5η
ΜΑΑΛΟΥΛΑ- ΣΕΥΝΑΓΙΑ-ΔΑΜΑΣΚΟΣ(190χλμ.)
Αναχώρηση το πρωί για την επιβλητική Μααλούλα, όπου οι κάτοικοι συνεχίζουν έως σήμερα να μιλούν την αραμαϊκή γλώσσα του Χριστού. Επίσκεψη στο Μοναστήρι της Αγίας Θέκλας και τέλος επίσκεψη στο μοναστήρι της Παναγίας της Σευτνάγιας. Άφιξη στη Δαμασκό, τακτοποίηση στο ξενοδοχείο και βραδινή πανοραμική ξενάγηση. Δείπνο και διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο.
6η
ΔΑΜΑΣΚΟΣ
Στην παλαιότερη κατοικημένη πόλη του κόσμου, είναι αφιερωμένη η μέρα μας σήμερα. Αρχίζουμε την ξενάγησή μας με επίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. Στη συνέχεια περνώντας από τη Ρωμαϊκή Αψίδα του Θριάμβου, φθάνουμε στο πιο εξέχον ιστορικό και θρησκευτικό μνημείο της Δαμασκού, το μεγάλο Τέμενος των Ομεϊάδων. Συνεχίζουμε το οδοιπορικό μας με την επίσκεψη στον Τάφο του Ιωάννη του Βαπτιστή που λατρεύεται εξίσου από μουσουλμάνους και χριστιανούς. Διασχίζοντας την Ευθεία Οδό, τον δρόμο που πέρασε ο Απόστολος Παύλος και αναφέρεται στις Πράξεις των Αποστόλων, φθάνουμε στο Ορθόδοξο Πατριαρχείο της Αντιοχείας. Τελευταία επίσκεψη στο παρεκκλήσι-κατακόμβη του Αγίου Ανανία. Απόγευμα ελεύθερο για τις αγορές σας. Δείπνο και διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο.
7η
ΔΑΜΑΣΚΟΣ – ΜΠΑΛΛΠΕΚ – ΖΑΧΛΕΧ – ΒΗΡΥΤΟΣ- ΔΑΜΑΣΚΟΣ(270χλμ.)
Σας προτείνουμε μια ολοήμερη προαιρετική εκδρομή στο Λίβανο. Νωρίς το πρωί αναχώρηση για τα σύνορα Συρίας-Λιβάνου. Μετά τις σχετικές διατυπώσεις εισόδου, συνεχίζουμε για το Μπαλμπέκ, τον πιο σημαντικό αρχαιολογικό χώρο του Λιβάνου. Στη συνέχεια αναχώρηση για Ζάχλε, σύντομη επίσκεψη και αναχώρηση για Τζιούνιχ και Βηρυτό, όπου θα θαυμάσουμε την αναστήλωση της πόλης μετά τον εμφύλιο. Γεύμα και ελεύθερος χρόνος. Το βράδυ επιστροφή στην Δαμασκό, στο ξενοδοχείο.
8η
ΔΑΜΑΣΚΟΣ-ΑΘΗΝΑ
Αποχαιρετούμε την όμορφη Συρία. Μεταφορά στο ξενοδοχείο και πτήση επιστροφής για Αθήνα.
Κατεβάστε το έντυπο της εκδρομής
συρια - ΛΙΒΑΝΟΣ 8 ημερεσ* Οι τιμές είναι τελικές κατ’ άτομο, περιλαμβάνονται όλες οι πτήσεις, οι μεταφορές, ξεναγήσεις ΠΡΙΒΕ, ξενοδοχεία 4* και 5* με προσωπικότητα και με τις καλύτερες κριτικές, ασφάλεια αστικής ευθύνης.
* Η διάρκεια του ταξιδιού είναι ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ και είναι αποτέλεσμα της εμπειρίας μας ,ώστε να έχετε μία πλήρη εικόνα του προορισμού .Είμαστε όμως ευέλικτοι να σας παρουσιάσουμε το ταξίδι που επιθυμείτε, στα μέτρα σας, επειδή ακριβώς τα ταξίδια γίνονται μόνο για εσάς, προσαρμοσμένα απόλυτα στις επιθυμίες σας.
* Δεν περιλαμβάνονται οι φόροι αεροδρομίων / βίζες.
Για τον προορισμό
ΣΥΡΙΑ: Η «οδός της Δαμασκού» μια αμετάβλητη στους αιώνες σκηνογραφία Χαρακτήρας των κατοίκων φλογερός, γεμάτος πάθη, δονούμενος από ανησυχία αέναη, κληρονομική.
ΔΑΜΑΣΚΟΣ: «Το λιμάνι της ερήμου», κέντρο καραβανιών με τα περιφημότερα «σουκ» (αγορές) της Ανατολής.
ΑΜΜΑΝ: «Η Ρώμη της Ερήμου» ΠΕΤΡΑ: Η Ρόδινη Πολιτεία
ΛΙΒΑΝΟΣ: Η αρχαία χώρα των Φοινίκων Το Παρίσι της Εγγύς Ανατολής Πολιτικά και θρησκευτικά προβλήματα ενός Μεσογειακού Λας Βέγκας. Ένα γαλλικής επιρροής προτεκτοράτο. Κατάρρευση του αμέριμνου πλούσιου έθνους. Εμφύλιος σπαραγμός που σπάραξε τη χώρα. Πληθυσμός με γνωρίσματα ευρωπιδών πληθυσμών
Στην “εύφορη ημισέληνο”, στην οποία άφησαν τα σημάδια τους πολλοί λαοί, ανάμεσά τους Έλληνες, Ρωμαίοι, Φοίνικες και Οθωμανοί, γεννήθηκαν θρησκείες , πολιτισμοί και αλφάβητα. Πόλεις όπως η ΠΕΤΡΑ ή αλλιώς «Τριανταφυλλένια Πόλη», το ΑΜΑΝ ή αλλιώς «Λευκή Πόλη», η ΠΑΛΜΥΡΑ, από τους περιφημότερους αρχαιολογικούς χώρους της ανατολής, η ΒΙΒΛΟΣ, η ΤΥΡΟΣ και η ΣΙΔΩΝ σφραγίζουν αυτή την μοναδικότητα του ταξιδιού που άλλοτε σε ταξιδεύουν στο παρελθόν με τα μνημεία και τις παραδόσεις τους και άλλοτε σε γυρίζουν στο παρόν με την άψογη τουριστική υποδομή τους. Κατακτητές, έμποροι, Έλληνες, Φοίνικες, Άραβες, σταυροφόροι, Γενουάτες, Τούρκοι, Ερημίτες και Ρωμαίοι Ανθύπατοι έχουν αφήσει ανεξίτηλα ίχνη στο Λίβανο, την «Πύλη της Ανατολής». Εδώ το πνεύμα της ερήμου συναντιέται με το μεσογειακό ουμανισμό:όλα είναι αρχαία, όλα έχουν ζωή χιλιετιών και όλα φαίνονται να ξαναγεννιούνται κάθε μέρα. Παράλληλα μ‘ αυτά υπάρχει η πραγματικότητα μιας χώρας, που, με τους πληθυσμούς της αμυνόμενους στα βουνά, κατόρθωσε να διατηρήσει ανέπαφα τα ίχνη της πιο αρχαίας Ανατολής.
ΠΑΛΜΥΡΑ
Η αρχαία Παλμύρα (Ταντμόρ στην αραμαϊκή), ιδρυμένη από τον Σολομώντα στην όαση της Συριακής ερήμου, στα μισά του δρόμου ανάμεσα στη Μεσόγειο και στον Ευφράτη, βρισκόταν πάνω στο πέρασμα των καραβανιών, που από την κεντρική Ασία ταξίδευαν έως την Αίγυπτο ή από τη Μεσόγειο έφταναν ως τη ζώνη του Περσικού Κόλπου. Σήμερα στην Παλμύρα δεν περνάει πια ο δρόμος των καραβανιών, αλλά ένας πετρελαιαγωγός που μεταφέρει το πετρέλαιο του Ιράν στη Μεσόγειο Θάλασσα. Η Παλμύρα ήταν ρωμαϊκή αποικία, καταστράφηκε τελείως από τον Τραϊανό και ανοικοδομήθηκε από τον Αδριανό, έγινε κατόπιν το κέντρο ενός ανεξάρτητου κράτους ανάμεσα στη ρωμαϊκή αυτοκρατορία και στην περσική ώσπου υποδουλώθηκε οριστικά από τον Αυρηλιανό.
Πριν από τους Ρωμαίους, οι Σελευκίδες την είχαν κρατήσει κάτω από την επιρροή τους, φέρνοντας εδώ τον ελληνισμό, που όμως δεν εξάλειψε ούτε τις τοπικές παραδόσεις αλλά ούτε και την τοπική γλώσσα: την αραμαϊκή. Οι αρχαιολογικές ανασκαφές έφεραν στο φως μεγάλο μέρος της πόλης τονίζοντας το μεικτό της χαρακτήρα, που από τη μια πλευρά ήταν ελληνιστικορωμαϊκός και από την άλλη παρθικός. Πολλά και επιβλητικά είναι τα αρχιτεκτονικά μνημεία, όπως ο μεγάλος δρόμος με τις κιονοστοιχίες, το ιερό του Μπελ με το ναό, το θέατρο, το ιερό του Μπα Αλ-Σαμέν, η αγορά, το σεράι, ο ναός του Ναμπού. Ο επιγραφικός πλούτος της Παλμύρας είναι σημαντικός και περικλείει σπουδαία δίγλωσσα μνημεία. Ως προς το γλυπτό πλούτο της, η Παλμύρα χαρακτηρίστηκε η πλουσιότερη πόλη της αρχαιότητας.
ΜΠΑΑΛΜΠΕΚ
Η πόλη, που ιδρύθηκε από τους Φοίνικες, υπήρξε κέντρο λατρείας του Βάαλ και αργότερα έγινε η ελληνική αποικία Ηλιούπολις και η ρωμαϊκή Julia Augusta Felix. Τη μεγαλύτερή της ακμή γνώρισε με τους Αντωνίνους. Είναι χτισμένη σε υψόμετρο 1170 στους πρόποδες της νοτιοδυτικής πλευράς του Αντιλιβάνου, κοντά στην αριστερή όχθη του Λιτάνι. Ενδιαφέροντα και επιβλητικά είναι τα λείψανα του μεγαλόπρεπου ναού της ηλιουπολιτικής τριάδας (Δία, Αφροδίτη, Ερμή), που χτίστηκε την εποχή των Αντωνίνων. Καλά διατηρημένος επίσης είναι και ο γειτονικός οκτάστηλος ναός του Βάκχου, που χρονολογείται από τα μέσα του 2ου αιώνα. Στο κεντρικό τμήμα της ρωμαϊκής αποικίας βρίσκεται ο στρογγυλός ναός της Αφροδίτης, του πρώτου μισού του 3ου π. Χ. αιώνα.